I viloläge

on

Jag och babyn i magen har blivit beordrade totalvila några dagar. Känns inte så roligt men om det bara gäller en tid så ska jag försöka hålla humöret uppe.

Positiva saker just nu:

  • Eget rum med fin utsikt
  • Snabb roomservice får inte röra mig mer en tilll toaletten 1,5 meter från min säng.
  • Frukost, luch och middag serverad i sängen, helt ätbart och från och med i dag får jag själv välja från menyn.
  • Internet!!!!
  • Jag har en massa bloggidéer och bilder klart på min dator🙂
  • Och sist men inte minst, det bor nyfödda babyn i alla rum omkring mig men i och med att de är just nyfödda så har det inte så mycket volym ännu.

Att sånt. Voilà här är min frukost.

 Edit: Viktigast av allt: Babyn i magen mår alldels prima. Ser ut som att vi får åka hem imorgon och fortsätta vilan där. Hoppas hoppas.

Leave a Reply

