Se vad som har flyttat hem till oss

Efter att ha levt utan micro i 7 år och inte saknat den alls så har vi nu köpt en. Praktiskt när man ska värma leftovers och vetekudden.

Synd att de alla tar så mycket plats.

8 Comments Add yours

  1. Evis says:

    Sidu!🙂 Grattis! Den e superfin! Hoppas ni kommer trivas ihop!🙂

    1. maja says:

      Tack tack! Jag tror det! Kram

  2. E says:

    Den är ju ändå tillräckligt snygg för att få stå framme. Vår är hopplöst placerad alldeles för högt upp för mig, så varje gång något hett ska tas ur mikrohelvetet är jag rädd för att dö skållningsdöden.

    1. maja says:

      Det var ett absolut kriterie att den är snygg nog och gärna så liten som möjligt.

  3. Ostälskaren says:

    Vi har microkrig hemma sedan 2006, M pro, jag con. Debatten har eskalerat i och med lilla S. Nu gav ni M annu mer ammunition, tackar tackar…🙂

    1. maja says:

      Förlåt🙂

  4. Mira says:

    Har aldrig använt mikro så mycket som nu🙂 Praktiskt att snabbt värma flaskan eller leftovers!

    1. maja says:

      Jag är redan helt sàld!

Leave a Reply

