Det gör ingenting att det är måndag…..

….. och att det har regnat hela dagen. För jag har ledigt, har spenderat dagen men mina favoriter stora och lilla A. Och för att det är min födelsedag fick jag crepes och Milans terre de noel champage till frukost. Nu väntar jag på att lilla a ska somna och sen blir det blinier. A perfect day.

20110919-194057.jpg

4 Comments Add yours

  1. Evis says:

    Ännu mera kramar!

  2. Tony says:

    Jee!

    Nästa gång det regnar och du har tid så gör det perfekta ägget som du talade om. Jag vill se det lyckas!😉

    http://discovermagazine.com/2006/feb/cooking-for-eggheads/article_view?b_start:int=1&-C=

    1. maja says:

      Jag vill ocksà se att det lyckas🙂 Det kräver antagling nàgra dussin ägg, en helg helg och alla instrument.🙂

Leave a Reply

